کمک انبار دیجی کالا

دیجی کالا نسبت به نگهداری کالای مشتریان خود با شرایط خاصی اقدام می‌کند. اما به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، بعضی مشتریان ترجیح می‌دهند تا کالای خود را به جای انبار دیجی کالا در محل کار یا فروشگاه‌شان یا انبارهای دیگر نگهداری نمایند.

از جمله خدمات ویژه مجموعه بسپارید، انبارداری کالاهای فروشندگان دیجی کالاست. در این بخش می‌توانید شرایط استفاده از انبار بسپارید را ببینید.

انبار دیجی کالا

در چه مواردی انبار دیجی کالا محصول ما را پذیرش نمی‌کند؟

کسب امتیاز حداقل فروش

10برای انبارش (دپو) کالا در انبارهای دیجی‌کالا، لازم است محصول (کالا) شما در طی ۱۵ تا ۴۵ روز اخیر حداقل ۱۰ عدد فروش به‌صورت عادی داشته باشد. (فروش در شگفت‌انگیز و جشنواره‌ها به‌عنوان فروش عادی تلقی نمی‌شود).

در نتیجه، فروشندگان جدید یا فروشندگانی که فروش چندانی در دیجی کالا ندارند نمی‌توانند از امتیاز انبارش دیجی کالا استفاده نمایند.

سقف محدود پذیرش کالا

امتیاز منفیدر صورتی که کالای شما واجد شرایط بند پیشین دیجی کالا باشد، می‌توانید حداکثر تا ۸۰ درصد تعداد فروش رفته کالایتان در ۳۰ روز گذشته را به انبار دیجی کالا بسپارید.

بدین معنا که اگر در طی یک ماه گذشته ۱۰۰ عدد از کالای شما در دیجی کالا به فروش رسیده، انبارهای دیجی کالا پذیرای حداکثر ۸۰ عدد کالای شما خواهد بود.

ویژگی‌های دپو کالا در انبار بسپارید

استقرار در انبار مرکزی پست

انبار پست

انبار مجموعه بسپارید واقع در چهارراه لشکر و مجموعه انبار مرکزی پست است. بدین صورت، هم هزینه جمع‌آوری کالا از شما و هم دسترسی شما به آن با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از سیستم پست استفاده کنید، این کار به سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

انبارهای مرکزی شرکت پست با حداکثر امنیت و استانداردهای انبارداری اداره می‌شوند.

پذیرش محصولات شما: از کالای لارج تا کوچک

کالاهای انبارویژگی دیگر انبارهای مجموعه بسپارید، پذیرش طیف متنوع محصولات مشتریان است. کالای بعضی مشتریان به‌عنوان کالای لارج (بزرگ) طبقه‌بندی شده و بعضی مشتریان نیز در آن سوی طیف دارای کالاهای با اندازه بسیار کوچک هستند.

از این رو، انبارهای بسپارید پذیرای تمام محصولات ارسالی شده بوده و در نهایت نظم و دقت، آن‌ها را نگهداری می‌نماید.

سیستم آنلاین انبارداری و موجودی کالا

سیستم آنلاینیکی از دغدغه‌های فروشندگان، اطلاع از وضعیت موجودی کالا و پرهیز از کسری ارسال آن‌ها (به خصوص برای دیجی کالا) است.

در سیستم آنلاین انبارداری بسپارید، به محض اینکه کالای شما دریافت شد، کد ویژه انبار به آن اختصاص پیدا می‌کند و می‌توانید به صورت آنلاین در پنل خود، موجودی هر یک از محصولات‌تان را مشاهده نمایید.

همچنین در صورتی که کالای شما توسط دیجی کالا یا خودتان به فروش برسد، به محض خروج کالا از انبار، کاهش موجودی آن در سیستم ثبت می‌شود.

انجام فرایندهای تکمیلی فروش کالا

A-Zمجموعه بسپارید، از الف تا ی فروش کالا را انجام می‌دهد. بدین معنا که در صورت سفارش محصول شما از سمت پنل دیجی کالا یا کانال اختصاصی فروش شما، فرایند بسته‌بندی، الصاق لیبل، تحویل به انبار دیجی کالا یا سیستم پستی و … انجام خواهد شد.

از این بابت دیگر نگرانی بابت ارسال کالای خود و افزایش امتیازتان در دیجی کالا نخواهید داشت.

ارسال به تمام انبارهای دیجی کالا

دیجی کالادر صورتی که فروشنده دیجی کالا هستید، می‌دانید که انبارهای اصلی دیجی کالا در شهر تهران دو انبار دانش و بادامک هستند که بنابر نوع کالای شما و ظرفیت پذیرش، می‌توانید آن‌ها را به عنوان مقصد ارسال کالا انتخاب نمایید.

در این بین عدم انتخاب مناسب و به‌موقع انبار، موجب لغو ارسال کالا و دریافت امتیاز منفی و عواقب دیگر برای شما خواهد بود.

مجموعه بسپارید با توجه به طیف متنوع مشتریان خود، ارسال به تمام انبارهای دیجی کالا (حتی انبارهای سیار) را در دستور کار روزانه خود دارد و به صورت آن‌تایم و منظم آن را انجام می‌دهد.

انبارداری کالای خود را به ما بسپارید

تا به امروز (ابتدای سال ۱۴۰۲) با افتخار میزبان بیش از ۱۲۰ فروشگاه اینترنتی، حدود ۷۰۰ تنوع کالایی و بیش از ۱۴ هزار کالا در اندازه‌های مختلف هستیم.

در مجموعه بسپارید، رضایت فروشندگان اینترنتی هدف اول ماست و برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

محاسبه هزینه دپو کالا در انبار بسپارید (سال ۱۴۰۲)

محاسبه هزینه انبارداریچه در انبارداری و چه در حمل‌ونقل کالا، یک فرمول جهانی برای محاسبه هزینه وجود دارد. بر اساس این فرمول، تعداد، وزن و حجم کالا در نظر گرفته می‌شود و بر اساس آن، تعداد پلت مورد نیاز محاسبه خواهد شد.

در انبار بسپارید نیز، هزینه هر پلت به‌صورت ماهانه ۳۰۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است.

هر پلت، عبارت است از: ۱ متر مکعب (یا) ۱۰۰ قلم کالا (یا)‌ ۲۰ کیلوگرم

ثبت نام در مجموعه بسپارید

ثبت نام بسپاریدفرایند ثبت نام در مجموعه بسپارید بسیار آسان و راحت است. برای این کار، به صفحه ثبت نام / ورود مراجعه نمایید و با استفاده از اکانت گوگل خود و چند کلیک، ثبت نام کرده و وارد پنل مشتریان بسپارید شوید.

به مجموعه خودتان خوش آمدید!

پس از ثبت نام، علاوه بر استفاده از خدمات انبارداری بسپارید می‌توانید از سایر خدمات این مجموعه بزرگ همچون جمع‌آوری محموله، تحویل کالا، عکاسی محصولات و … استفاده نمایید.

هزینه خدمات انبارداری و ارسال کالا

ردیفعنوان خدمتتوضیحاتهزینه (تومان)
1انبارداری کالا و محصولات (ماهانه)هر متر مکعب300,000
2تحویل و تخلیه باربه ازای هر پالت200,000
3بسته‌بندی سفارشچاپ رسید و بسته‌بندی جعبه8,000
4پرینت لیبل نارنجی دیجی کالا و الصاق آنمخصوص فروشندگان دیجی کالا3.000
5ارسال محموله به انبار دیجی کالاروزانه به مقصد دانش / بادامک و ...59.000