Skip to content
انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی

انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی

ممکن است سوالات زیادی در ذهن خود داشته باشید که از جمله این سوالات می‌تواند چگونگی انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی باشد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. از جمله سوالاتی که در این مقاله به آن‌ها پاسخ می‌دهیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


فهرست مطالب


پس اگر شما به دنبال پاسخی برای سوالات بالا می‌گردید به شما این قول را می‌دهم با مطالعه این مقاله جواب تمامی سوالات خود را پیدا کنید.

انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی با افزونه دیجی اسکراپر

راحت ترین روشی که می‌توانید به وسیله آن تمامی محصولات را به همراه ویژگی‌ها، مشخصات، توضیحات، تصاویر و … به صورت یکجا از پنل فروشندگی دیجی کالا به پنل فروشگاه سایت شخصی شما منتقل کنید استفاده از افزونه دیجی اسکراپر است.

با استفاده از افزونه دیجی اسکراپر شما می‌توانید تمامی محصولات را در کمترین زمان ممکن به همراه اطلاع دقیق آن محصول به حساب کاربری خود انتقال دهید.

مزایای افزونه دیجی اسکراپر Digi Scarper

نوبت به این رسیده است که با این افزونه قدرتمند بیشتر آشنا شویم. پس بیایید مزیت‌ها و ویژگی‌های این افزونه را با هم بررسی کنیم.

اولین ویژگی این افزونه امکان اسکراپ کردن یک محصول به صورت تکی است. همچنین می‌توانید چند محصول تکی را به صورت همزمان اسکراپ کنید. علاوه بر اسکراپ تکی محصولات این امکان وجود دارد که با دادن دسته بندی یک محصول، لیستی از محصولات را اسکراپ کرد.

همچنین امکان ایجاد دسته بندی محصول به صورت داینامیک متناسب با دسته بندی سایت مبدا نیز وجود دارد. برای انجام این کار باید فیلد انتخاب دسته بندی را خالی بگذارید.

یکی دیگر از برتری این محصول نسبت به رقبای خود می‌توان به امکان ساخت محصول متغییر اشاره کرد. و همچنین به وسیله این افزونه می‌توان توضیحات، خلاصه توضیحات، تصویر شاخص و تصاویر گالری محصول را اسکراپ کرد. از طرفی امکان حذف خودکار واترمارک تصاویر گالری در حین آپلود آنها به روی سرور وجود دارد. همچنین می‌توانید مشخص کنید که چند تصویر در گالری محصول درون ریزی شود.

همچنین می‌توان به کمک این افزونه بدون بارگذاری تصاویر شاخص وگالری محصول آنها را به صورت مستقیم در سایت نشان داد. به این صورت که بدون اشغال کردن فضای سرور شما، این محصول مستقیما از طریق خود دیجی‌کالا نمایش داده می‌شود و تا زمانی که آن محصول در دیجی کالا وجود دارد در سایت شما نیز موجود است.

نکته جالبی که باید بدانید این است که این افزونه در حین اسکراپ تصاویر، حجم آنها را نیز کاهش می‌دهد. که این باعث می‌شود تصاویر سریعتر بارگذاری شوند و سرعت سایت شما نیز افزایش یابد.

قابلیت افزونه انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی

امکانات پلاگین دیجی اسکراپر

پلاگین دیجی اسکراپر امکان ساخت لینک بازاریابی برای محصولات دیجی کالا را فراهم کرده است. همچنین این قابلیت در افزونه دیجی اسکراپر وجود دارد که محصولات اسکراپ شده در سایت را می‌توان در یکی از سه حالت بازبینی‌، پیشنویس و انتشار قرار داد.

حال ممکن است در حین اسکراپ به هر دلیلی نیاز به توقف باشد، ولی شما اصلاً نگران نباشید. چرا که این افزونه قابلیتی دارد که می‌توان عملیات اسکراپ را متوقف کرد و سپس از همان نقطه بدون ایجاد مشکل برای محصولات اسکراپ شده، عملیات اسکراپ را از سر گیری کرد.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به بهبود ترتیب ویژگی‌های محصول اشاره کرد. همچنین می‌توان سرعت اسکراپ را بین سه حالت سریع، معمولی و آهسته انتخاب کرد و در صورت نیاز می‌توانید بدون ایجاد مشکل از صفحه اسکراپ خارج شوید.

آخرین ویژگی این افزونه می‌توان به تنضیمات راحت آن و همینطور به درون ریزی محصولات در یک فرم چند مرحله ای اشاره کرد.

معایب افزونه دیجی اسکراپر

خوب می‌دانید که هر چیزی در کنار ویژگی‌های مثبتی که دارد ممکن است ویژگی منفی نیز داشته باشد. پلاگین دیجی اسکراپر نیز از این قاعده مستثتا نیست. از جمله معایبی این افزونه، می‌توان به تاثیرات منفی آن به روی سئو سایت اشاره کرد.

برای گوگل استفاده از محتوای یونیک بسیار مهم است و از آنجایی که این افزونه در حین اسکراپ کردن عینا از همان متن و تصاویر استفاده می‌کند. در نتیجه گوگل مطالب شما را کپی در نظر گرفته و به سئو سایت شما امتیاز منفی می‌دهد.

یکی دیگر از معایب این افزونه این است که باید قابلیت allow_url_fopen در هاست شما فعال باشد تا بتوان از این افزونه استفاده کرد. در صورتی که این قابلیت به دلیل افزایش امنیت سایت از طرف هاستینگ‌ها غیر فعال شده است و در صورتی که برای استفاده از افزونه این قابلیت را فعال کنید، امنیت سایت شما کاهش می‌یابد.

افزونه دیجی اسکراپر را از کجا تهیه کنم؟

اگر شما برای انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی خود افزونه دیجی اسکراپر را انتخاب کرده‌اید، حتماً این سوال را از خود دارید که حالا این افزونه را از کجا خریداری کنم؟

اجازه دهید که در ابتدا به شما بگویم نمونه‌های مشابه‌ای از این افزونه وجود دارد. اما هیچکدام به اندازه افزونه دیجی اسکراپر تکمیل نیستند و ویژگی‌هایی که در این افزونه وجود دارد در هیچ یک از افزونه‌های دیگر وجود ندارد. برای تهیه پلاگین دیجی اسکراپر می‌توانید آن را از سایت ژاکت خریداری کنید.

دلیل پیشنهاد ما برای خرید این افزونه از سایت ژاکت قیمت مناسب آن و همچنین پشتیبانی خود این سایت است.

انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی به صورت دستی

روش دیگری نیز برای درج محصولات در دیجی کالا وجود دارد. در این روش باید یک به یک محصولات را به صورت دستی در ووکامرس وارد کنید که در این حالت شما باید پارامتر‌های زیادی مانند توضیحات محصول، خلاصه توضیحات محصول را درج کنید تا کاربران به صورت کامل با محصول شما آشنا شوند.

علاوه بر اطلاعات شما باید تصویر شاخصی برای محصول خود درج کنید و برای اینکه فروش خود را افزایش دهید باید تصاویر دیگری از محصول را نیز قرار دهید تا مشتریان شما زاویه های مختلف محصول را ببینند. حالا پس از انتخاب تصویر مناسب نوبت به درج مشخصات و ویژگی‌های محصول می‌رسد. تمامی این کارها باید یک به یک برای همه محصولات انجام شود.

در اینجا دو نکته بسیار مهم است. اول اینکه باید اطلاعات کافی نسبت به تمامی محصولات داشت و زمانی که ویژگی‌ها و مشخصات یک محصول را وارد می‌کنید باید همه آن اطلاعات دقیق باشد. زیرا کاربرانی که برای خرید یک محصول به سایت شما مراجعه می‌کنند، همه این مشخصات را مطالعه می‌کنند. اگر اطلاعات نادرستی ثبت شود اعتماد آنها به شما از بین می‌رود. پس جمع‌آوری اطلاعات درست در مورد تمامی محصولات بسیار سخت و دشوار است.

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که درج یک به یک محصولات کار بسیار سخت و زمان بر است و باید زمان زیادی را صرف درج اطلاعات برای تک تک محصولات کنید.

درج محصول در سایت شخصی

چرا یک وبسایت شخصی داشته باشم

اما اگر شما جز افرادی هستید که فروشنده دیجی کالا هستید و هنوز وبسایت شخصی ندارید ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

می‌خواهم از تجربیات شخصی خودم بهتون بگم. بارها خواستم کالایی را از دیجی کالا خریداری کنم و وقتی اسم فروشنده را در شبکه‌های اجتماعی و یا گوگل جستجو کردم، کالای خود را مستقیم از فروشنده خریداری کردم. به همین دلیل توانستم کالای مورد نظر خودم را ارزان‌تر تهیه کنم.

یا بارها برای من پیش آمده است که وقتی نظرات کاربران را مطالعه می‌کنم، مشاهده می‌کنم که خیلی از کاربران نام یک فروشنده را به زبان می‌آورند. چرا که کالای خود را از آن فروشنده خریداری کرده‌اند و از کیفیت آن محصول رضایت داشتند. همین عامل باعث می‌شود من هم مشتاق شوم که کالای خود را از آن فروشنده خریداری کنم. زیرا آن فروشنده امتحان خود را پس داده است و توانسته نظرات کاربران را به خود جلب کند.

حالا می‌خواهم از تجربیات شخصی شما نیز استفاده کنم. همانطور که می‌دانید درج محصول در دیجی کالا کاری بسیار سخت و زمان بر است. شما تنها می‌توانید قیمت محصولات را در یک بازده قیمتی مشخص تغییر دهید، اما در صوررتی که در سایت‌های ووکامرسی شما می‌توانید محصولات را به راحتی در سایت خود درج کنید و قیمت محصولات را نیز در هر بازده قیمتی که دوست دارید تغییر دهید.

مورد بسیار مهم دیگر این است که شما چون فروشنده دیجی کالا هستید و کاربرانی که از دیجی کالا خرید خود را انجام می‌دهند، نام شما را به‌عنوان فروشنده محصول می‌بینند. همین عامل باعث می‌شود تا فروشگاه شما به بقیه معرفی شود و در حقیقت شما با استفاده از دیجی کالا می‌توانید تبلیغات رایگان کنید.

فقط برای اینکه در کسب‌وکار خود موفق باشید حتماً به نکاتی که در ادامه به آنها می‌پردازیم توجه کنید.

چرا یک وبسایت داشته باشیم؟

نکات مهم در طراحی وبسایت

برای موفقیت در هر کاری در ابتدا باید با اصول آن کار آشنا بود، پس شما هم برای اینکه در قبال هزینه ای که برای طراحی ساخت شخصی خود پرداخت می‌کنید موفقیتی به‌دست آورید، به نکات زیر توجه کنید.

انتخاب نام دامنه مناسب

اولین و مهم‌ترین نکته که در حین طراحی وبسایت شخصی خود باید حتماً به آن توجه کنید این است که نامی که برای سایت خود انتخاب می‌کنید باید با نام فروشگاه خود در دیجی کالا یکسان باشد. کاربران وقتی که نام فروشگاه شما را در بین فروشندگان دیجی‌کالا می‌بینند انتظار دارند که با جستجو آن نام در گوگل، شما را پیدا کنند.

ما در یک مقاله به صورت کامل توضیح داده‌ایم که چگونه یک نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم، که اگر مقاله بهترین نام دامنه برای سایت و فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید کامل با انتخاب نام دامنه آشنا می‌شوید.

انتخاب قالب مناسب

امروزه بیشتر سایت‌ها با وردپرس طراحی می‌شوند و برای اینکه هزینه طراحی سایت شما کمتر شود می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید. البته فراموش نکنید که سایت‌های طراحی شده با وردپرس به چند دسته تقسیم می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به سایت‌های خبری، فروشگاهی، شرکتی، رزومه‌ای و… اشاره کرد.

هر یک از سایت‌ها قالب‌های مختص به خود را دارند و از آنجایی که قرار است ما یک سایت فروشگاهی طراحی بکنم باید یک قالب فروشگاهی نیز انتخاب کنیم. قالبی که من به شما پیشنهاد می‌کنم، قالب وودمارت است. زیرا این قالب مخصوص سایت‌های فروشگاهی بوده و برای این کار بهینه شده است. این قالب شباهت زیادی هم به سایت دیجی کالا دارد.

فروشگاه ووکامرسی چیست؟

در ابتدای مقاله چند بار از فروشگاه ووکامرسی نام بردم. منظور من از فروشگاه‌های ووکامرسی همان فروشگاه‌های وردپرسی است که پنل فروشگاهی آن به وسیله ووکامرس مدیریت می‌شود که مزیت‌های زیادی نسبت به پنل فروشگاهی دیجی کالا دارد.

از جمله مزایای آن می‌توان به ویرایش سریع و آسان محصولات اشاره کرد. خوب می‌دانید که دیجی کالا قوانین زیادی برای درج محصول دارد که در سایت شخصی هیچ یک از آن قوانین وجود ندارد و شما بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانید محصولات خود را ثبت کنید.

انتقال محصول به سایت شخصی

مزایای فروشگاه شخصی

مهم‌ترین مزیتی که فروشگاه اینترنتی دارد این است که شما می‌توانید یک سایت برای خودتان داشته باشید، یعنی مشتریان خود را داشته باشید و با جمع‌آوری شماره تماس مشتریان خود بازاریابی کنید.

زمانی که شما یک فروشگاه شخصی داشته باشید می‌توانید شماره تماس و آدرس خود را در آن قرار دهید. در این صورت خودتان با مشتری‌هایتان در ارتباط هستید و می‌توانید متوجه شوید که نیازهای اصلی مشتریان شما چیست و با رفع آن نیازها فروش خود را افزایش دهید.

مزیت بعدی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که خیلی وقت‌ها افرادی که از دیجی‌کالا خرید خود را انجام می‌دهند علاقمند هستند که برای خریدی ارزان تر و بدون واسطه با خود فروشندگانی که در دیجی کالا محصولات خود را می‌فروشند در تماس باشندد و محصولات مد نظر خود را مستقیما از خود فروشندگان خریداری کنند.

بارها من از فروشندگان دیجی کالا شنیده ام که افرادی از طریق شبکه‌های اجتماعی آنها را پیدا کرده‌اند و به آنها گفته اند که یک محصول را در سایت دیجیکالا موجود کنند، اما از آنجایی که امکان تغییر قیمت در دیجی کالا محدود است و فروش کالا با آن قیمت برای فروشنده به صرفه نیست فروشنده نمی‌تواند محصول را از طریق دیجی کالا به‌فروشد. حتی اگر بخواهد همان محصول را دوباره در دیجی کالا درج کند به دلیل تشابه آن با کالای قبلی دیجی‌کالا محصول جدید را تایید نمی‌کند.

ولی خوب اگر شما یک سایت شخصی داشته باشید به راحتی می‌توانید مشتریانی که از طریق دیجی کالا به شما مراجعه می‌کنند را تبدیل به مشتریان ثابت خود کنید و علاوه بر آن‌ها می‌توانید مشتریان زیادی هم از طریق گوگل جذب کنید.

مزایای فروشگاه شخصی

نحوه افزایش فروش

تا به اینجای کار شما یک سایت شخصی دارید و محصولات خود را از دیجی کالا به آنجا انتقال داده‌اید ولی خوب حتماً این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که چگونه فروش خود را افزایش دهم؟

برای انجام این کار ترفند‌های زیادی وجود دارد. از جمله این ترفندها این است که در کنار سایت شخصی خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام جهت بازاریابی استفاده کنید و همچنین به کمک تهیه وبلاگ مفید و سئو شده سایت خود را در صفحات اول گوگل قرار دهید و اما راهکار طلایی:

می‌توانید به راحتی محصولات خود را از طریق سایت ترب به فروش برسانید. ما در مقاله چگونه در ترب رایگان به‌فروشیم؟ به شما کامل توضیح داده‌ایم که چگونه از سایت ترب برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

فراموش نکنید!!!

برای جلب اعتماد کاربران خود باید نماد اعتماد دریافت کنید، که خوشبختانه یکی از خدماتی که شرکت بسپارید ارائه می‌دهد، اخذ نماد اعتماد است. همینطور از دیگر خدمات شرکت بسپارید، طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای است. که می‌توانید به کمک شرکت بسپارید یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله از چگونگی انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود صحبت کردیم. مزیت‌های داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای را با هم بررسی کردیم. سپس افزونه انتقال محصولات از دیجی کالا به سایت شخصی را معرفی کردیم و با مزایای آن آشنا شدیم.

امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که سوالی دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید تا متخصصین ما شما را راهنمایی نمایند.

برای این نوشته 3 نظر ثبت شده است

  1. واقعا برام دغدغه بود که دوباره محصولاتم رو درج کنم
    خیلی وقته فروشنده دیجیکالام الان تازه سایت زدم
    میخوام برا خودم بفروشم
    همینکه خوندم مقالتونو رفتم خریدم تا شروع کنم
    تشکر

  2. سلام آیا من میتوانم کالایی که دیگر فروشندگان در دیجیکالا گذاشته اند را برای فروشگاه شخصی خودم کپی کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا