Skip to content

در راستای شفافیت عملکرد لجستیک هوشمند بسپارید، متن قرارداد همکاری فی‌مابین این مجموعه و مشتریان به شرح ذیل است.

قرارداد انبارداری و ارسال کالا

این قرارداد از یک سو میان محمدرضا شمشیرگر به نمایندگی شرکت یادگار درخشان آریا (لجستیک بسپارید) به شماره ثبت 210728 و شناسه ملی 10102522033 به نشانی تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، جنب سازمان تاکسیرانی، برج کاوه، بلوک B، طبقه 6 واحد 89 تلفن 02166564575 که از این پس در این قرارداد «مجری» نامیده می‌شود و از سوی دیگر «نام و نام خانوادگی مشتری» به نمایندگی «شخصیت حقوقی مشتری» به شماره ثبت و شناسه ملی به نشانی مشتری و تلفن وی که از این پس در این قرارداد «کارفرما» نامیده می‌شود، با شرایط ذیل منعقد می‌گردد.

1 – موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت‌است از تحویل، بارگیری و باراندازی، انبارداری و ارسال کالاهای کارفرما توسط مجری.

2 مدت قرارداد

این قرارداد از تاریخ امضای آن شروع شده و به مدت 3 ماه ادامه می‌یابد و در صورت توافق طرفین، به صورت کتبی تمدید خواهد شد.

3 کالای مورد انبارش

کالایی که در انبار نگهداری می‌شود عبارت است از عنوان کالاهای مشتری.

تبصره 1

کارفرما موظف است تمامی مجوزهای لازم پیرامون کالای خود را دریافت نماید. بدیهی است در صورت هرگونه برخورد از سوی مراجع قانونی پیرامون کالای بدون مجوز، کلیه مسئولیت آن متوجه کارفرما خواهد بود.

تبصره 2

کلیه مسئولیت‌های ناشی از عوارض کالای مربوطه مستقیماً بر عهده کارفرما خواهد بود و مجری به عنوان مسئولیت انبارش کالا، در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت.

تبصره 3

کالای مورد انبارش می‌بایست در بسته بندی اولیه‌ای قرار داشته باشد. در صورت نیاز به بسته‌بندی محافظ، تمامی خدمات بسته‌بندی کالا نظیر حباب پیچی، سلفون پیچی، قراردادن کالا در کارتن و … بر روی کالای بسته‌بند‌ شده صورت می‌گیرد و مجری هیچگونه دخل و تصرفی بر روی اصل کالا نخواهد داشت.

تبصره 4

کارفرما باید در عرضه و فروش کالاها و محصولات، حسب مورد قوانین و مقررات مربوط به کپی رایت، تجارت، علائم انحصاري و اختصاري، نقض حقوق صاحب امتیاز و اثر را محترم شمرده و از ارائه کالاهاي ممنوعه تقلبی، کالاهاي آرایشی و بهداشتی فاقد استاندارد، کالا و محصولاتی که به لحاظ قوانین و مقررات جاري و شرع مقدس خرید و فروش آن ممنوع می‌باشد خودداري نماید و محصولاتی را در این سیستم عرضه نماید که قابلیت حمل و نقل توسط شرکت ملی پست جمهوري اسلامی ایران را داشته و جزء ممنوعات پستی نیز نباشند.

بدیهی است در صورت عدم رعایت این تبصره و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت پاسخگویی به مراجع ذی‌صلاح قانونی یا بر آمدن از عهده خسارت مشتریان یا مدعیان کلاً با کارفرما است و مجری هیچ‌گونه تعهد و مسئولیتی در این موارد به‌عهده نخواهد داشت.

تبصره 5

در تعریف و ثبت کالاها و محصولات در پنل فروشگاه شرایط فنی، وزن و تعرفه‌هاي پستی را طبق قوانین مربوطه کاملاً رعایت نماید همچنین مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از تقلبی بودن یا عدم مطابقت کیفیت و کمیت کالاهاي ارائه‌شده در تحویل به مشتري و جبران کلیه هزینه‌هاي برگشت و ارسال مجدد کالا جهت تعویض و یا استرداد وجوه به مشتری به عهده کارفرما است.

تبصره 6

کارفرما به شكايت مکتوب واصله از سوی مراجع قضایی، مراجع ذی‌صلاح و خریداران مربوطه در خصوص خدمات انجام‌شده، نوع، مدل، سایز و … کالاهای موجود در سامانه و نرم‌افزار فروش مستقیم موضوع قرارداد رسيدگي و پاسخ قانع‌كننده‌اي در اسرع وقت صادر نمايد و مجری هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

تبصره 7

در صورتی‌که کالای کارفرما بیش از شش ماه بلاتکلیف در انبار مجری باقی بماند، مجری می‌تواند پس از ارسال اخطاریه کتبی به کارفرما (در قالب پیامک یا ایمیل) و در صورت عدم پاسخگویی کارفرما و تسویه‌حساب، نسبت به ارسال کالا به مراجع قضایی اقدام نماید.

4 محل نگهداری کالا

4-1- مجری موظف است تا کالای کارفرما را در انبار لجستیک بسپارید واقع در انبار شرکت ملی پست واقع در چهارراه لشگر نگهداری کند.

4-2- هرگونه تغییر در محل نگهداری کالاها باید با اطلاع کارفرما منعقد گردد و با تأیید آن صورت پذیرد.

5 تحویل کالا به مجری

5-1- کارفرما موظف است کالاهای خود را در محل انبار شرکت بسپارید تحویل دهد. در صورت نیاز به تخلیه بار از ماشین کارفرما تا محل انبار، هزینه مربوطه مطابق جدول پیوست محاسبه خواهد شد.

5-2- در صورتی که کارفرما بخواهد کالاهای خود را از انبار برداشت کند، باید حداقل 24 ساعت قبل از تاریخ مذکور، به مجری اطلاع دهد. بدیهی است امکان خروج کالا از انبار در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.

5-3- کارفرما موظف است در هنگام تحویل کالاها، بر اساس تعرفه پیوست قرارداد، هزینه‌ای به صورت علی‌الحساب پرداخت نماید.

6 مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد عبارت است از هزینه‌های مربوط به:

  • تحویل، بارگیری و باراندازی
  • تخلیه بار
  • انبارداری
  • لیبل‌زنی
  • تسمه‌بندی
  • بارگیری مجدد
  • ارسال پستی
  • ارسال تهران

که مطابق جدول پیوست، محاسبه و به صورت برآورد ماهانه، در ابتدای هر ماه پرداخت خواهد شد.

تبصره 8

بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم، به صورتحساب فاکتور مذکور 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال خواهد شد و ضروری است مبلغ فاکتور، به شماره حساب 4049671930 نزد بانک ملت به نام شرکت یادگار درخشان آریا به شماره شبا  IR530120000000004049671930 واریز گردد.

مسئولیت طرفین در قرارداد

7 – مسئولیت مجری

7-1- مجری مسئولیت نگهداری محصولات/کالاها را برعهده می‌گیرد و تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه آسیب به آن‌ها انجام خواهد داد.

7-2- به‌روزرسانی فهرست کالاهای موجود در انبار و ارائه گزارش دوره‌ای از وضعیت کالا و موجودی انبار به کارفرما از طریق سامانه.

7-3- همکاری در ارسال کالا از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به مقصد شهرستان‌ها و از طریق ناوگان شهری به مقصد تهران.

تبصره 3: در صورت بروز مشکل برای کالاهایی که از طریق پست ارسال شده‌اند (از جمله آسیب به مرسوله، مفقودی و …) مسئولیت جبران خسارت بر عهده مجری نخواهد بود و مجری، صرفاً وظیفه پیگیری را بر عهده خواهد داشت.

8 –  مسئولیت کارفرما

8-1- تحویل کالا به مجری به صورت کامل و دقیق.

8-2-  ارائه فهرست جامعی از کالاهای تحویل داده شده به مجری و مشخص کردن هر کالا توسط لیبل.

8-3- پرداخت هزینه‌های مربوطه قرارداد در موعد آن.

سایر نکات حقوقی قرارداد

9 فسخ قرارداد

در صورتی که هر یک از طرفین این قرارداد قصد فسخ قرارداد را داشته باشند، باید به طرف دیگر به از 14 روز قبل از تاریخ تصمیم به فسخ، موضوع را به صورت مکتوب به طرف مقابل اطلاع دهند.

10 – قانون حاكم بر قرارداد

قوانين جمهوري اسلامي ايران حاكم بر اين قرارداد خواهد بود. طرفين مكلفند كليه قوانين مملكتي و مقررات و نظام‌ها و آیين‌نامه‌هاي جاري كشور را رعايت نمايند. در هيچ صورتي طرفين نمي‌توانند با عذر عدم اطلاع از قوانين و مقررات مزبور متعذر گردند.

11 – مرجع حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف در خصوص مفاد قرارداد ابتدا طرفین مساعی خود را جهت رفع اختلافات از طریق مذاکره به‌کار بسته و در صورت عدم حصول توافق موضوع جهت حل و فصل به داور مرضی‌الطرفین ارجاع می‌گردد.

12 – تعداد نسخ، امضاء و مبادله قرارداد

این قرارداد در 12 ماده و 8 تبصره، همراه با پیوست مجموعاً در چهار صفحه و دو نسخه که همگی دارای متن و اعتبار واحد هستند تنظیم شده است. طرفین در کمال صحت عقل و اراده کامل و اطلاع از مفاد آن و با توجه به قوانین و مقررات آن را امضاء نموده­اند. این قرارداد پس از امضاء طرفین، لازم الاجرا و در برابر اشخاص ثالث قابل استناد است.

برگشت به بالا