قوانین و مقررات همکاری

برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شما تولیدکنندگان و فروشندگان محترم و به جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات، مجموعه قوانینی تدوین شده است.

کالای کوچک و بزرگ به چه معناست؟

هر یک از مراکز تحویل کالا دارای قابلیت‌ و ظرفیت خاصی هستند، بنابراین پذیرش کالا در انبارها به تفکیک انجام می‌شود. این کالاها بر اساس اندازه ای که شما در ابعاد کالا وارد می‌کنید تفکیک می‌شوند. حتماً دقت کنید انداره های حالت بسته‌بندی کالا را بنویسید مثلاً برای یک کمربند طول آن را ننویسید بلکه ابعاد حالت بسته‌بندی آن را بنویسید. همین خطا باعث می‌شود شما نتوانید یک کمربند را برای انبارهای معمولی دیجیکالا محموله کنید و به ناچار محبورید آن را برای انبار کالاهای بزرگ بادامک محموله کنید.

کالاهای کوچک چه محصولاتی هستند؟
  • حداکثر سایز قابل پذیرش کالا به‌عنوان کالاهای کوچک ۳۵ × ۴۵× ۶۵ سانتی‌متر است.
  • در واقع اگر ابعاد بسته‌بندی محصولات فروشنده با ابعاد ذکر شده مطابقت دارد، سفارش دهنده می‌تواند محصولات را در به‌عنوان یک کالای کوچک به به ما تحویل دهد.
  • اگر ابعاد بسته‌بندی محصولی بزرگ‌تر از ابعاد ذکر شده است باید از تعرفه کالاهای بزرگ برای عکاسی و حمل استفاده شود.
  • جهت عکاسی انبارداری و یا حمل حتماً می‌بایست کالاهای بزرگ و کوچک از هم جدا شوند.

قوانین و مقررات انبار کالاهای بزرگ

۱ . محصولاتی که ابعاد آن‌ها بزرگ‌تر یا مساوی از ابعاد ۳۵ × ۴۵× ۶۵ سانتی‌متر هستند و وزنی بیشتر یا مساوی با ۱۵ کیلوگرم دارند سایز بزرگ محسوب شده و  باید به انبار کالاهای بزرگ تحویل داده شوند.

نحوه درخواست ارسال سفارش به انبار

دستور خروج کالا از انبارتان تنها از طریق واتساپ شماره همراه یا ایمیل ثبت شده در پروفایل کاربری شما و صرفا به‌صورت کتبی مقدور است برای این منظور کافیست رسید محموله و فایل لیبل‌های خود را صبح همان روز برای کارشناس خود در تیم “بسپارید” ارسال کنید تا ما مطابق با همان درخواست سند خروج از انبار شما را صادر کنیم.

شرایط ارسال کالا به انبار پست

لیست اکسل نمونه را از محصولات خود پر کنید و برای کارشناس بسپارید ارسال کنید یک نسخه از این لیست را پرینت می‌کنیم و هنگام دریافت کالای شما در انبار امضا کرده و به شما تحویل می‌دهیم و از روی آن یک فاکتور انبارداری برای مدت یکماه صادر می‌کنیم.

کالاهای خود را می‌بایست با کد برای ما ارسال کنید در صورتی که درخواست دارید درج کد توسط عوامل ما انجام شود از قبل هماهنگ کنید و از هر مدل کالا دست کم یکی باید دارای کد باشد

برای فروشندگانی که در دیجی کالا نیز فعالیت می کنند کد dkpc را به‌عنوان کد کالا روی کالا درج می‌کنید.