Skip to content
مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا

مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”]

“ادمین (admin)” حتماً این اسم به گوشتان آشنا است. حالا ممکن است ادمین سایت باشد و یا ادمین اینستاگرام. خوب اصلاً ادمین کیه؟ شغل فرد خاصیه یا نه،! فردیه که کار خاصی انجام میده!؟ قبل از اینکه سراغ موضوع اصلیمون بریم بهتره معنی کلمه ادمین رو یاد بگیریم. ادمین فرد یا گروهی از افراد هستند که مدیریت پیچ یا صفحه خاصی رو قبول میکنن (که همونطور که عرض کردم هر صفحه خاصی میتونه باشه). از صفحات اجتماعی گرفته تا مدیریت پنل های فروشندگان اینترنتی همانند مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا.

حالا که به طور خلاصه وار و کامل با معنی اسم ادمین آشنا شدیم، سوال بعدی چی میتونه باشه…؟

درسته… کاربرد ادمین چیه؟ اصلاً چه فایده ای داره؟ اگه ادمین نباشه یعنی کارمون جلو نمیره؟

همه این سوالات پیش میادش! خوب بریم تا قضیه رو به طور روشن تر بیان کنیم. اولین مبحث که تقریباً مهم‌ترین مبحثمونه اینه که اصلاً ما برای چه صفحه ای میخواهیم ادمین یا مدیر بگیریم؟! اگه یه مقدار به این موضوع فکر کنیم، همه سوالاتی که از جلوی ذهنمون رد میشه پاسخ داده میشه. حالا که تا اینجا اومدید بیایید یه مثال خوب بزنم. با احترام به تمام کاربران عزیزی که با من تا اینجا اومدن، چون این مقاله برای فروشندگان دیجی کالا نوشته شده، یه مثال در همین باب میزنم تا هم کاربردی باشه و هم عزیزانی که هنوز شروع به فروشندگی داخل سایت دیجی کالا نکردند، ترغیب به این عمل بشن.

 

مدیریت پنل های فروشندگان دیجی کالا

مدیریت پنل های فروشندگان دیجی‌کالا

 

کاربرد ادمین در مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا


حتماً برای شما هم پیش اومده تو بعضی از روزهای شلوغی و پروموشن های فوق‌العاده دیجی کالا، نتونید سفارش‌هاتون رو محموله کنید. خوب حتماً این رو هم میدونید که دیجی‌کالا با کسی شوخی نداره و کافیه یه چند باری کالاتو دیر محموله کنی، اون وقت قشنگ امتیاز صفحه فروشگاهیت رو کم میکنه.

یا نه بعضی وقتا برات پیش میادش که راحت سفارش‌هات رو محموله کردی.ولی حالا جایی نیست که برات چاپ لیبل و رسید رو انجام بدن. یه مثال دیگه بزنم!!!!

کارت قشنگ گرفته و میخوای محصولات رو بیشتر کنی و داخل دیجی‌کالا به‌فروشی ولی حالا وقتشو نداری بشینی و یکی یکی کالاهاتو درج کنی و حالا منتظر بشینی و ببینی کدوم کالا تایید میشه و کدوم یکی تایید نمیشه، تا دوباره درج کنی… و خیلی از شرایط دیگه به وجود میادش که ممکنه شماهم باهاش برخورد کرده باشید و جلوی پیشرفت مالی شما رو گرفته باشه. پس حالا چاره کار کجاست؟

خوب الان ما اینجا هستیم و به علاوه شما هم اینجایید تا راه حلی پیدا کنیم. بزارید اول من یه پیشنهاد ویژه به شما بدم  “ شرکت بسپارید “. بله شما هم میتونید به ما بسپارید. ادمین های شرکت بسپارید با سابقه 3 سال خدمات دهی مداوم و موفق به فروشندگان دیجی کالا در مدیریت صفحات فروش توانسته‌اند، تجربه خوبی در این زمینه به‌دست آورند و در این راه کمک شایانی برای پیشرفت شما هستند.

خوب حالا که این همه از ادمین هامون تعریف کردیم اصلاً ما چه خدماتی به فروشنده های دیجکالا ارائه میدیم؟ اصلاً دلایل اعتماد شما به ما چیه ؟؟ الان باهم دلایل و خدماتی که ما به شما اراده میدیم رو بررسی می‌کنیم تا بتونیم در پایان با استناد به این مطالب به اتفاق هم تصمیم خوبی اتخاذ کنیم؛

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default”][et_pb_column _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

ایجاد محموله ی سفارش‌های تایید شده


دیگه نباید نگران این باشیم که سفارش‌هامون بموقع محموله میشن یا نه! ادمین یا همون مدیر سایت، در اولین بازه ممکن تمامی سفارش‌ها تاییدشده رو محموله خواهد کرد. و فقط کافیست شما فقط لیبل و رسید خود را پرینت بگیرید. تو همین زمینه هم مجموعه بسپارید خیلی میتونه به شما کمک کنه که توصیه می‌کنم حتماً مقالات راجع به پرینت لیبل و رسید را مطالعه بفرمایید.

 

همین حالا بخوانید : لیبل و رسید خود را ارزان تهیه کنید

 

 

مدیریت پنل های فروشندگان دیجی کالا

مدیریت پنل های فروشندگان دیجیکالا

 

پرینت فایل لیبل و رسید محموله


همانطور که در قسمت فوق بیان شد یکی از فعالیت های ادمین محموله کردن سفارش‌ها تایید شده است. همکاران ما در شرکت بسپارید پس از محموله کردن سفارش‌ها، درصورت نیاز شما میتوانند، لیبل و رسید تحویل کالا را برای شما پرینت بگیرند و تحویل شما بدهند.

شما می‌توانید حضوری برای دریافت لیبل و رسید اقدام نمایید و یا درخواست بفرمایید که لیبل و رسید با پیک موتوری فورا برای شما ارسال گردد.

الصاق لیبل به کالا


در اینجا جا دارد که بیان کنم که انبار مرکزی شرکت بسپارید، در مرکز شهر تهران واقع شده است که دسترسی برای تمامی فروشندگان را راحت کرده است. شما فروشندگان دیجیکالا می‌توانند کالاها و اقلام خود را در انبار بسپارید دپو نمایید. این عمل باعث می‌گردد که سفارش‌ها شما پس از محموله شدن مستقیما پرینت لیبل گرفته شده و روی کالای شما الصاق و با ناوگان ویژه به انبار دیجی‌کالا ارسال شود. این مورد که خدمت شما بیان شد، عاملی نیست که شما به راحتی از کنار آن ربه راحتی بگذرید. پشتیبانان ما در شرکت بسپارید بسیار می‌توانند در این مورد شما را یاری دهند تا بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ نمایید. برای مشاهده شرایط و موقعیت انبار مرکزی روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

همین حالا بخوانید : اجاره انبار کالا در بهترین موقعیت استان تهران

ثبت درخواست مرجوعی


قطعا پیش آمده که به‌خاطر دپو شدن کالای مرجوعی در انبار دیجی کالا هزینه اضافی رو به دیجیکالا پرداخت کرده باشید. یکی از وظایف ادمین دقیقا همین مورد است. ادمین پس از بررسی پنل در بازه های مشخص، باهماهنگی شما اقدام به درخواستِ، مرجوع شدن کالا را ثبت می‌کند. پس از درخواست دادن برای مرجوع شدن کالاهای معیوب، شرکت بسپارید بادریافت هزینه بسیار ناچیز اقدام به دریافت کالاها از انبار دیجکالا می‌نماید و یا خود می‌توانید با مراجعه به انبار های دیجیکالا و صرف کردن زمانی اندک نسبت به دریافت کالای خود اقدام نمایید. برای صرفه جویی در هزینه و وقت خود حتماً لازم است تا به صفحه دریافت کالای مرجوعی توسط شرکت بسپارید مراجعه نمایید.

درج کالا در سایت دیجی کالا


شاید شما اول راه باشید و بخواهید کالاهاتون رو برای فروش روی دیجی‌کالا قرار بدید!

یا اینکه شما از قبل فروشنده دیجی کالا بوده اید و حالا قصد افزایش کالاهاتون رو دارید ولی نمیدونید که چجوری باید محصولات جدیدتون رو درج نمایید!
و در حالت سوم اینکه فروش شما زیاد شده و حالا اصلاً وقت ندارید که کالاهاتون رو درج نمایید.

این جور وقت‌ها ادمین سایت به شدت کار شما رو جلو می‌اندازد. مدیر پنل فروشندگان دیجی کالا، در این مرحله لیست محصولات به همراه اطلاعات را از شما گرفته،. و با دقت کافی محصولات شما رو داخل پنلتون درج خواهد کرد. البته نکته قابل ذکر در اینجا که حتماً باید به آن دقت نمایید اینست که محصولات شما، حتماً باید از قبل، عکاسی و ادیت شده باشندد. این عمل را نیز می‌توانید به راحتی به ما بسپارید.

رفعِ مشکل “بررسی مجدد” خوردنِ کالاها پس از درج کالا


گاهی اوقات هم پیش می‌آید که شما کالاهاتون رو درج کردید، اما پشتیبانان.دیجی کالا برای هر محصول یک ایراد می‌گیرند و شما را کلافه می‌کنند. بهترین کار در این هنگام، سپردن تمام کارها به فردی است که با آگاهی و حوصله یک به یک مشکل کالاها رو بررسی کرده و آنها را رفع کند. افراد متخصص ما در این زمینه با تجربه ای که پیدا کرده‌اند، تمام فوت و فن های درج کالا را آموزش دیده‌اند و با دقت کافی به درج و یا اصلاًح کالاها می‌پردازند.

 

درج و رفع مشکل کالا در سایت دیجیکالا

مدیریت پنل های فروشندگان دیجی کالا

ارسال ایمیل پشتیبانی دیجی کالا


حتماً برایتان پیش آمده که قصد دارید با یکی از پشتیبانان دیجیکالا ارتباط برقرار کنید، اما به دلیل اینکه سایت دیجی‌کالا پشتیبانی تلفنی ندارد، به مشکل خورده باشید. ادمین های سایت بسپارید به راحتی و سهولت در کمترین زمان می‌توانند با پشتیبانان سایت دیجی کالا ارتبط برقرار کرده و مشکل شما را حل کنند.

چند سوال مهم درباره مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا


1. نحوه ارتباط و هماهنگی من با ادمین سایت به چه صورتی است؟

شما و یکی از ادمین های شرکت بسپارید در یک گروه واتساپ عضو می‌شوید.و در طول 24 ساعت شبانه روز می‌توانید با او در ارتباط باشید و اگر سوال و یا درخواستی داشتید با او در میان بگذارید و در سریع ترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایید.

2. درصورت عدم رضایت از خدمات ادمین می‌تونم نسبت به تغییر ایشون اقدام کنم؟

بله؛ صددرصد. پس از یک ماه فعالیت با یکی از ادمین های ما، در صورت درخواست شما،.ما می‌توانیم یکی دیگر از پشتیبانان خود را به شما معرفی کنیم. به هرحال قصد و نیت ما جلب رضایت شما فروشندگان دیجیکالاست.

3. آیا پشتیبان سایت می‌تواند به دلخواه خود محصولات بنده را در پروشن قرار دهد؟

به هیچ وجه. باتوجه به تفاوت در تخفیف‌ها و کسر درصد از مبلغ فروش،.ادمین های ما به هیچ وجه در امور پروموشن ها دخالت نمی‌کنند. اما در صورتی خود شما خواستار این امر باشید، پشتیبانان ما شما را در این مسیر یاری می‌دهند.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ min_height=”234.2px”][et_pb_column _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”||-93px|||”]

چجوری میتونم از خدمات مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا استفاده کنم؟

در این خصوص شما می‌بایست قبل از هرفعالیتی بامراجه به صفحه تماس باما، با پشتیبانان ما در ارتباط باشید. همکاران ما در بخش پشتیبانی پس از ارتباط، و ثبت نام شما در بخش مشتریان، ارتباط شما را با بهترین ادمین آزاد برقرار می‌کنند.

 

برای ارتباط با شرکت بسـپارید کلیک نمایید!

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” column_structure=”1_2,1_2″][et_pb_column _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” type=”1_2″][et_pb_button button_text=”مشاهده شرایط کامل سرویس ادمین دیجیکالا” _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” button_alignment=”center” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ button_url=”https://besparid.com/product/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7/” url_new_window=”on”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” type=”1_2″][et_pb_button button_text=”طرح پرسش از طریق واتساپ” _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ button_alignment=”center” button_url=”http://wa.me/989012036363″ url_new_window=”on” custom_button=”on” button_text_color=”#7CDA24″][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default”][et_pb_column _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

نکاتی که شما فروشندگان عزیز، پس از ارتباط با ادمین ملزم به رعایت آن هستید :

  •  از آنجایی که هر سه ماه یکبار نیاز به تعویض رمز دیجیکالا اجباری است شما هر دوماه یکبار رمز را تغییر دهید.
  • درصورت تغییر دادن رمز ورود فوراً به ما خبر دهید. چرا که درصورت نداشتن نام کاربری و رمز ورود امکان محموله کردن سفارش‌ها و دیگر خدمات مربوطه میسر نیست.
  • لیست کالاهایی که کسر و یا ناموجود شده‌اند را حتماًً اطلاع دهید. (شما می‌بایست نظارت مستقیم به موجودی کالاها داشته باشید.) در صورت ثبت سفارش توسط مشتری و عدم موجود داشتن کالا، شما جریمه نقدی متحمل شده و از امتیاز و اعتبار شما نزد کاربران کاسته می‌شود.

*شما می‌توانید شرایط خود را از جمله نحوه دریافت لیبل و رسید،دپو کردن کالا، نحوه ارسال کالا به انبار دیجیکالا و… را با پشتیبانان ما در میان بگذارید تا بتوانید از تمامی امکانات ارائه شده توسط بسپارید از جمله جمع آوری سفارش‌ها در محل، استفاده نمایید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

برای این نوشته 6 نظر ثبت شده است

  1. من شمارم رو وارد کردم
    برای اجاره انبار پست میخواستم مزاحم بشم
    چطور باهاتون در ارتباط باشم برای پرسیدن جزئیات

    1. این شماره مستقیم انبار که البته لازمه از طریق واتساپ باهاشون در ارتباط باشید

  2. سلام بسپارید
    فقط لیبل و رسید محموله نیاز دارم
    میتونم حضوری خدمت برسم برای دریافت
    یا اینکه حتما باید دپو کنم کالاهام رو ؟؟

  3. سلام
    من یه ادمین داشتم برای خوش کار میکرد و پروموشن میزدش
    الان باهاش قطع رابطه کردم
    با شما هم دوهفتس شروع بکار کردم خداروشکر که راضیم
    ایشالله تا آخرش همینقدر خوب باشید
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا