Skip to content
عکاسی تجهیزات دندانپزشکی

عکاسی تجهیزات دندانپزشکی

عکاسی تجهیزات دندانپزشکی یکی از زیرمجموعه‌های عکاسی صنعتی است و به کمک آن تصاویر با کیفیت بالا و دقیقی از تجهیزات دندانپزشکی ارائه می‌شود. با استفاده از عکاسی تجهیزات دندانپزشکی، می‌توان تصاویری با کیفیت بالا از تجهیزات مختلف دندانپزشکی، شامل یونیت، ابزار و … به دست آورد.

چرا عکاسی تجهیزات دندانپزشکی حساس است؟

طبیعی است که مخاطب این نوع از عکاسی، دندانپزشکان هستند. آن‌ها به نسبت سایر متخصصان و به دلیل نوع شغل خود، توجه بیشتری به جزئیات در تصاویر دارند. به همین خاطر،  این نوع از عکاسی لازم است بسیار دقیق‌تر صورت پذیرد.

همچنین از سوی دیگر با توجه به قیمت بالای تجهیزات دندانپزشکی، عکس این محصولات لازم است به صورت کامل گویای تمام مختصات آن باشد تا تصمیم‌گیری را برای خرید، تا حد امکان ساده‌تر کند.

عکاسی تجهیزات دندانپزشکی

انواع عکاسی از محصولات دندانپزشکی

در عکاسی از محصولات دندانپزشکی نیز مانند عکاسی‌های دیگر، انواعی وجود دارد که متناسب با خواست سفارش‌دهنده، انجام خواهد شد.

عکاسی صنعتی (با زمینه سفید)

عکاسی زمینه سفیددر این مدل عکاسی، محصول درون یک لایت باکس عکاسی با زمینه سفید قرار گرفته شده و از آن عکاسی می‌شود یا در صورتی که شرایط برای چنین کاری مهیا نباشد، پس از عکاسی، در مرحله رتوش، زمینه آن سفید خواهد شد.

عکاسی لایف استایل (زمینه طبیعی)

عکاسی تجهیزات مطب دندانپزشکیاز عکاسی لایف استایل یا با زمینه طبیعی در مواردی استفاده می‌شود که می‌خواهیم محیطی را که محصول در آن قرار گرفته به صورت کامل نمایش دهیم. به عنوان مثال، در صورتی که بخواهیم از یک یونیت دندانپزشکی در مطب دندانپزشک عکاسی کنیم، بدیهی است پس از انتخاب زاویه مناسب عکاسی و انجام نورپردازی‌های لازم، یونیت با زمینه مطب دندانپزشک عکاسی شده و در مرحله رتوش نیز زمینه حذف نخواهد شد.

تعرفه عکاسی تجهیزات دندانپزشکی

عکاسی از یونیت و تجهیزات دندانپزشکی

جهت سهولت تصمیم‌گیری مشتریان و با توجه به تجربیات تیم عکاسی بسپارید، جهت عکاسی کامل از یک یونیت دندانپزشکی لازم است حداقل از چهار زاویه یونیت عکاسی شده و همچنین یک فریم از الحاقات یونیت از نزدیک گرفته شود.

بر این اساس، پیشنهاد زیر ارائه می‌شود:

  • بسته ۵ فریمی
  • با رتوش
  • خروجی در قالب عکاسی صنعتی (زمینه سفید) و لایف استایل (محیط طبیعی)
  • امکان عکاسی در محل مورد نظر مشتری (فروشگاه، مطب دندانپزشکی و …)
  • هزینه عکاسی:‌ ۱٫۵۹۰٫۰۰۰ تومان
  • هزینه هر فریم اضافی: ۳۰۰٫۰۰۰ تومان

تیزر تبلیغاتی تجهیزات دندانپزشکی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی تجهیزات دندانپزشکی، بهترین روش این است که از صحنه‌های واقعی استفاده شود: از جمله این صحنه‌ها می‌توان به نمایش دندانپزشک در حین انجام یک درمان دندانی، مشاهده لبخند شاداب بیماران پس از انجام درمان و مشاهده محصولات دندانپزشکی مورد استفاده در این درمان‌ها اشاره کرد.

  • مدت تیزر: ۱۵ تا ۲۵ ثانیه
  • هزینه تولید: ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان
تجهیزات دندانپزشکی

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا